Spring til indhold

Levering inden jul (DK) : Bestil senest i morgen kl. 15.00

Servicevilkår

GENERELLE OPLYSNINGER

Vissevasse ApS
Oliefabriksvej 45, (bygning A, stuen)
2770 Kastrup 

CVR: 36 72 03 44
Mail: shop@vissevasse.dk
Telefon: +45 53 61 00 97

PRISER

Alle vores priser er inkl. moms og i danske kroner. 

FRAGT

Vi sender altid plakaterne i forsvarlig emballage. Varerne sendes med PostNord, GLS eller UPS. 

BETALING

Vi modtager betaling med Dankort, MasterCard, VISA, JCB, Maestro, VISA Electron, MobilePay og Klarna. Beløbet bliver først trukket, når dine varer afsendes. Hvis der er bestilt flere varer i en ordre, og én eller flere af varerne ikke kan leveres med det samme, trækker vi først betalingen for den eller disse varer, når varerne afsendes.

Ved betaling med MasterCard, VISA Electron, MobilePay, som er et debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

For at kunne tilbyde Klarnas betalingsmetoder, vil vi muligvis overføre dine personlige oplysninger i form af kontakt- og ordreoplysninger til Klarna, for at Klarna kan vurdere, hvorvidt du er kvalificeret til deres betalingsmetoder, og for at skræddersy disse betalingsmetoder til dig. Dine overførte personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med Klarnas egen Databeskyttelsesmeddelelse.

Vi accepterer betaling med Anyday.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.

FORTRYDELSESRET

Julegaver kan byttes t.o.m. d. 31/1 2025.

Du kan fortryde dit køb uden begrundelse inden for 30 dage. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle varer. Se om tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse under afsnittet ”tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse”.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder. 

Hvis du fortryder dit køb, bedes du oprette en returnering her.
Du kan også benytte lovens standardfortrydelsesformular, som du finder her.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, søndag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.

Postadressen er ViSSEVASSE, Oliefabriksvej 45, (bygning A, stuen), 2770 Kastrup, Danmark.
Har du spørgsmål, kan du skrive til os på shop@vissevasse.dk eller ringe på +45 53 61 00 97

RETURNERING AF VAREN OG RETUROMKOSTNINGER

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til os eller til Vissevasse ApS Oliefabriksvej 45, (bygning A, stuen), 2770 Kastrup uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. 

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Vi afholder udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen, dog kun ved brug at vores returlabel. Opret en returnering her.  

TILBAGEBETALING AF PENGENE VED FORTRYDELSE

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke ekstra omkostninger, når du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder.
Opret en returnering her. 

Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

VARENS STAND VED RETURNERING OG EMBALLAGE

Du hæfter kun for en evt. forringelse af en vares værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

REKLAMATIONSRET - hvis noget er galt med varen

Har du modtaget en forkert eller defekt vare, kontakt da venligst shop@vissevasse.dk eller ring på +45 53 61 00 97

Ved køb af varer finder købelovens regler anvendelse. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.

Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen. 

Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Gem derfor din kvittering.

Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Vil du sende din vare retur, kontakt da shop@vissevasse.dk for et returlabel. Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage.

Er du B2B kunde, kontakt da salg@vissevasse.dk ved reklamation.

KLAGEMULIGHEDER

Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder: 

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: shop@vissevasse.dk.

ANDRE VILKÅR

Gavekort til www.vissevasse.dk er gyldige i 3 år. En eventuel restværdi kan indløses i indtil et år efter gavekortets udløb.